Automobile Club Christianstad

ACC, En bilklubb som bildades i Kristianstad i slutet på 70-talet.

ACC 1982 "på väg mot power meet"

Publicerad 2010-06-03 23:18:02 i ACC 1982,

Här har vi stannat för att käka lite medhavd mat under vår färd till power meet
i Norrköping.
Jag kommer inte ihåg stället och var det låg men det var ett köra in med bilen
nära dörren motell.



Bruden i mitten har jag för mig kallades "Pepps" hade med sig lika
mycket packning som vi andra 4 tillsammans (kanske lite överdrivet).
Henne har jag inte träffat sen dess.
Marie till höger träffar jag emmellnåt fast inte på det här hotellet.



Den trevlige mannen vid väggen har en ACC t-Shirt med det första klubb-
emblemt ritat av Göran Bjäreborn. tröjor med tryck fixade undertecknad
hos Idé tryck i Bromölla. En firma som inte finns längre.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela